Zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji s Dalmare centrom u Šibeniku i gđom. Anitom Antić direktoricom Centra, učenici 4.a razreda realizirali su terensku nastavu i pogledali film „Dražen“.
U sklopu predmeta Marketing usluga učenici su povezali teoretske sadržaje i prepoznali njihovu primjenu u praksi te zaključili da su usluge same po sebi specifične jer ne postoje u materijalnom obliku, neopipljive su i moguće ih je percipirati čulima, sud o kvaliteti usluga donosi se nakon korištenja usluga, što uslugu razlikuje od proizvoda , brand odnosno marka u uslužnom sektoru je jako važna upravo zbog nemogućnosti donošenja suda bez prethodne konzumacije usluga, pa je moguće donijeti zaključak da snaga branda leži u svijesti potrošača, odnosno korisnika. Objektivno o vrijednosti branda odlučuju potrošači, a ne ocjena menadžmenta.
Posjet CineStaru odličan je spoj zabave i poduke i mogućnost da učenici uživaju u čarima sedme umjetnosti, a nastavnici na jedinstven način upoznaju učenike s temama koje su im bliske i korisne.